Maroon dress


Hej Kochani! :* Bordowa sukienka od Metisu.com to ta jedna z nielicznych w mojej szafie, którą ubieram tylko na specjalne okazje, więc i miejsce do sfotografowania jej musiało być odpowiednie ❤ Na zdjęcia z Klaudią wybrałyśmy się do dużego parku w miejscowości obok, gdzie mają nawet amfiteatr na świeżym powietrzu. Burżuje! :D Koronkowa sukienka Metisu z rękawami 3/4 i rozkloszowanym dołem wpasowała się idealnie w te klimaty. Do niej ubrałam prześliczne złote sandałki ze stokrotkami ze sklepu Gamiss.com ❤ To nic, że prawie odpadły mi stopy, ale żeby być piękną trzeba się poświęcić haha :D Buźka :* Dajcie znać jak Wam się podoba :*



Hey! :* Maroon dress from Metisu.com shop is one of the few in my closet, which I only wear for special occasions, so the place for photoshoots must have been appropriate. ❤ On photos I went with Klaudia and we went to a large park next to our village. They even have outdoor amphitheater. Bourgeois! :D Lace Metisu dress with 3/4 sleeves and flounced bottom fits perfectly into these climates. To it, I dressed gorgeous golden sandals with daisies from Gamiss.com. ❤ I had bare feet (almost frostbitten feets :D) but to be beautiful you have to sacrifice lol :D Kisses :* Please let me know if you like it :*



















7 komentarzy :

  1. Prześliczny kolor ma ta sukienka <3 Bardzo mi się podoba :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. no Kochana wyglądasz przepięknie;) cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest mega genialna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) Pasuje do Ciebie ten kolor!
    -----------------------------
    Jesteś fanką młodych projektantów? Zapraszam na mój nowy blog :)
    Projektuję, szyję a do tego swoje eksperymenty fotografuję w różnych miejscach świata! www.knaji.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, bardzo podobają mi się kolor i te ażurkowe wycięcia <3
    i jakie sandałki urocze- aaaaa lato wróć !! :)
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.