Scarlett


Hej Kochani! :* U mnie w końcu prawdziwa polska złota jesień ❤ A u Was? :)

Na zewnątrz jest cieplutko, więc spokojnie sobie chodzę jeszcze w t-shirtach i mini spódniczkach, trzeba korzystać póki się da :) Ostatnio moim ulubieńcem wśród oversize'owych t-shirtów stał się ten z najnowszej kolekcji Lee - Scarlett, który znalazłam w sklepie Silesia Jeans (online znajdziecie na bluestilo.com ) Jest wygodny i sprawdza się zarówno w stylizacjach ze spodniami, jak i spódniczkami, nadaje im pazurka! Mraaau! :D A propos spódniczek, dzisiaj założyłam asymetryczną denimową z Dresslily.com - jest przeurocza dzięki falbankom *.* Do całości żółte szpilki od Renee.pl i czarny plecak Manzana. PODOBAM WAM SIĘ W TAKIM WYDANIU? :)


|| Hey guys! :* Finally we've got the real polish gold autumn here❤

Outside is warm, so I'm wearing t-shirts and mini skirts yet :) Recently my favorite among oversize t-shirts became the one from the latest collection of Lee - Scarlett. Mine Scarlett I've found in the Silesia Jeans shop (you can find it online on bluestilo.com) It's comfortable and fits well to pants and skirts, with an edge! Mraaau! Today I have dressed flounce asymmetric bodycon skirt from Dresslily.com - it looks superb girly *.* Details: the yellow higheels from Renee.pl and black Manzana backpack. DO YOU LIKE THIS STYLE? :)













Się uczepiłam tego telefonu dziś przy robieniu zdjęć, haha! Chciałam Wam się pochwalić moim nowym spersonalizowanym case'em, to dlatego :) Już jutro jadę na uczelnie (znowu się zacznie stuuuudiowanie...) i znów większość czasu będę spędzać w Katowicach...więc i odpowiednie etui musi być na tą okazję :) Grafikę znalazłam na pintereście i wrzuciłam ją na etui poprzez kreator. Case'a na mojego HTC stworzyłam w sklepie internetowym Vegacom.eu :)









2 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.